Kontakta oss
Har du frågor kring din föreningsförsäljning, eller har frågor kring hur din förening eller ditt lag kommer igång? Läs våra vanliga frågor och svar nedan, eller hör av dig via telefon eller mail så hjälper vi dig.
Frågor kring föreningsförsäljning
Vår förening vill börja sälja lotter. Hur gör vi?
Kom igång med er föreningsförsäljning här. Du hittar all information om hur din förening kommer igång med försäljning av Folkspels produkter samt ett registreringsformulär.
Vad krävs för att kunna börja sälja folkspels produkter?
Din förening måste vara medlem i någon av de 72 olika riksorganisationer och förbund som är medlammar av Folkspel. Vi har även många organisationer som inte enbart har med idrott att göra. Läs mer om vilka organisationer och förbund som är medlemmar i Folkspel här.
Hur gör jag när jag skall ändra adress på vår förening?
Kontakta vårt kundcenter på telefon 0771-440 440 så hjälper vi dig att ändra din förenings adressuppgifter.
Var hittar jag, som förening, föreningens fakturor?
Fakturorna finns i PDF-format när du loggar in på produkter.folkspel.se
Var hittar jag prenumerations- och försäljningsstatistik för min förening?
Logga in på produkter.folkspel.se så hittar du all information om er statistik under fliken "Statistik".
Var hittar jag uppgifter om våra returrapporterade lotter?
Logga in på produkter.folkspel.se och titta under fliken "Statistik" så hittar du allt du kan tänkas behöva veta gällande din returrapportering.
Var hittar jag dragningslistor för BingoLotto?
Dragningslistor finns att hitta i inloggat läge på vår administrativa sajt; https://produkter.folkspel.se efter du har loggat in.
Behöver föreningen ha Autogiro även om vi bara har prenumeranter?
Det är viktigt att det finns ett autogiromedgivande även för er som endast ska erhålla behållning från Folkspel. Detta för att smidigt kunna överföra pengarna på ett enkelt och kostnadseffektivt sätt.
Hur mycket får föreningen i behållning på varje såld lott som föreningen säljer?
Här hittar du all typ av information som du som säljer eller vill börja sälja våra lotter kan tänkas behöva.
Öppettider
Ordinarie öppettider
Måndag - Fredag: 9.00-16.45
Lunchstängt: 12.00-13.00
Telefonnummer: 0771–440 440
Adress
Besöksadress Huvudkontor:
Von Utfallsgatan 1, 415 05 Göteborg
Postadress:
Box 5, 433 21 Partille